Prekių grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

  • Klientui parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo". Plačiau apie grąžinimo sąlygas galima pasiskaityti čia.
  • Nepatikusių prekių grąžinimo atveju, pristatymo mokestį turi mokėti Klientas. Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.
  • Pardavėjas Prekės iš Kliento priima, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta Kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna Prekės komplektacija, klientas pateikia Prekės įsigijimo dokumentą.
  • Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.
Sekmadienis,Pirmadienis,Antradienis,Trečiadienis,Ketvirtadienis,Penktadienis,Šeštadienis
Sausis,Vasaris,Kovas,Balandis,Gegužė,Birželis,Liepa,Rugpjūtis,Rugsėjis,Spalis,Lapkritis,Gruodis
Nepakankamas likutis. Liko tik [max].
Pridėti į norų sąrašąNaršyti norų sąrašąPašalinti
Prekių krepšelis
Nemokamas pristatymas į DPD paštomatą krepšeliui virš [money]
Iki nemokamo pristatymo į DPD paštomatą trūksta [money]!
Jūsų užsakymą į DPD paštomatą pristatysime nemokamai!

Jūsų krepšelis tuščias.

Įvesti nuolaidos kodą

Įvesti nuolaidos kodą

Nuolaidos kodas bus pritaikytas atsiskaitymo puslapyje.